reklama

Slzy, ktoré pomáhajú rásť

Človek sa narodí s plačom. Je to prvé gesto, s ktorým sa preukáže svetu. Plač nás sprevádza celý život.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

 

Aj mne sa to minule stalo. Nezvládla som jednu situáciu a rozplakala som sa. Slzy mi stekali dolu tvárou a ja som rozmýšľala, čo to vôbec robím.

Raz som rozprávala s priateľkou, ktorá mi hovorila, že ona keď plače, tak je to z dvoch príčin – zo zúrivosti a z bezmocnosti. Jednoducho, keď sa nahnevá, dostáva zo seba hnev plačom. A keď si nevie s niečím poradiť, tiež sa musí rozplakať.

A tak som rozmýšľala prečo plačem ja. Či je to z bezmocnosti, či z hnevu. Ani jedna možnosť mi však nesedela. Keď slzy prestali tiecť, cítila som sa ako pacient, ktorému snímajú z nohy sadru. Bolo mi ľahšie pri srdci. S novou odvahou som sa postavila pred nový prichádzajúci deň. Vedela som, že vlastná slabosť môže dať novú silu. Prišli mi na myseľ slová sv. Pavla: „Keď som slabý vtedy som silný.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Slzy umyli dušu. A tak sa kráča ľahšie.

sestra Hermana

sestra Hermana

Bloger 
  • Počet článkov:  258
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som rehoľná sestra. Píšem o všetkom, čo mi "brnkne" do nosa. Píšem poéziu a teším sa zo stretnutia s ľuďmi. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaZamysleniaSpiritualitaškola a zážitky z nejRozprávkovoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu