reklama

Stretnutie s ľuďmi

Každý deň stretávam množstvo ľudí. Niekedy viac, inokedy menej. Niekedy sú to tie isté tváre. Verte, je otravné 30 dní za sebou stretnúť tie isté tváre v tom istom čase. To už je takmer Matrix. :-D Dôležité je ľudí stretnúť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

A tak som sa po pár dňoch zastavila. Zastavila, aby som stretla.

A toto som objavila:

- rehoľného brata, ktorý miesto modernej techniky používal starý dobrý papier a nazýval to odbornou terminológiou. Tomuto bratovi sa chcem poďakovať za nekonečný úsmev, ktorý ostal po jeho prednáške.

- pána profesora, ktorý má titulov toľko, že ich môže voziť na fúriku, ktorý dva dni počúval moje neodborné komentáre k Božiemu slovu a posolstvu. Vďaka mu, že sa na mňa iba usmieval.

- Matúša, ktorý je omnoho väčší ako som si ho predstavovala a je tak nádherne ľudský,že jeho ľudskosť je oslovujúca a taká obyčajná, že stretnúť sa s takou ľudskosťou je dnes fascinujúce.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

-Terezku, ktorá je mama a napriek tomu vynikajúca odborníčka vo svojom odbore. Ktorá dôležité veci vie pomenovať jednoducho a krásne. Vďaka Terezka za pekný rozhovor.

A ešte niečo som objavila, popritom peknom a ešte krajšom. To, že mi tie tváre, ktoré stretám denne začali chýbať. A tie dni, keď sú pre mňa únavné, len preto, že sú každodenné a nemenné, že majú svoje čaro. Dnes už som v každodennosti. Možno by som ju rada vymenila za stretnutia. Ale... ale niekedy každedennosť a vytrvalosť vedú k svätosti. A tieto krásne stretnutia sú len nádychom a Božím prekvapením. Aby sa dalo kráčať ďalej...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Článok som napísala pre všetkých, ktorým niekedy každedennosť ide hore krkom. :-DDD

sestra Hermana

sestra Hermana

Bloger 
  • Počet článkov:  258
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som rehoľná sestra. Píšem o všetkom, čo mi "brnkne" do nosa. Píšem poéziu a teším sa zo stretnutia s ľuďmi. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaZamysleniaSpiritualitaškola a zážitky z nejRozprávkovoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu