reklama

Šnurovanie topánok

Zazrela som ich, keď som dala prvákom nástup na chodbe. Všetci už boli nastúpení. Chýbala už len Sandra a Matúš. Išla som sa za nimi pozrieť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (16)
Obrázok blogu

Matúš sedel vedľa Sandry a šnuroval jej topánky. Na moju otázku, že kde sú tak dlho, mi odpovedal, že musí poriadne zaviazať šnúrky, aby sa Sandra nepotkla. Dojala ma tá jeho starostlivosť. A potom som začala rozmýšľať.

Aj mne sa stáva, že občas potrebujem zašnurovať topánky, aby sa mi dobre kráčalo. Že už som dospelá? Veru, aj dospelí, dokonca častejšie ako deti, potrebujú, aby im niekto šnuroval topánky ich vlastného života a tak ich bezpečne viedol po cestách žitia.

A tak som v ten deň rozmýšľala o ľuďoch, ktorí mi už šnurovali topánky, vždy znovu a znovu, keď už som nemala chuť ísť. Stáli pri mne a povzbudzovali ma. Ak prišli neznáme cesty, tak mi uviazali silnejšie šnúrky svojich ponaučení, aby mi dlhšie vydržali. Ak prišlo čosi jednoduchšie, tak mi povedali, že si môžem zaväzovať šnúrky aj sama.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A potom som rozmýšľala o ľuďoch, ktorým som viazala šnúrky ja. Koľkokrát som musela rozviazať zložité uzly, aby vznikla efektná mašlička. Koľkokrát som musela pridržať ruky, aby si iní dokázali zaviazať šnúrky samostatne.

sestra Hermana

sestra Hermana

Bloger 
  • Počet článkov:  258
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som rehoľná sestra. Píšem o všetkom, čo mi "brnkne" do nosa. Píšem poéziu a teším sa zo stretnutia s ľuďmi. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaZamysleniaSpiritualitaškola a zážitky z nejRozprávkovoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu