reklama

Leova stará mama

Leo je obyčajný chlapec v obyčajnej triede. Nemá rád vyučovanie a keď si môže vybrať, najradšej má telesnú. Nie je ničím výnimočný. Možno len tým, že sedáva s Dominikou a vie šikovne odpisovať. Ale to v jeho veku vedia asi všetci chlapci.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)
Staroba nie je o veku...
Staroba nie je o veku... 

Raz som vybrala Lea na súťaž v recitácii. Má cit pre slovo, ktoré hovorí. Nevyhral, ale žiadna tragédia. O pár dní prišiel s novou knihou a s novým textom. Prekvapilo ma to. Chlapci sa nehrnú do takýchto súťaží.

Počas jarných prázdnin som nebola doma. A tak nebolo pre mňa prekvapením, že schránka môjho e-mailu praská vo švíkoch. Aj napriek enormnej kapacite. Trochu to zapríčinila Leova starká.

Totiž, tá milá pani sa učí pracovať na počítači, objavila internet. Moja mailová adresa nie je tajnosťou a tak mi počas voľných dní začala písať. Veľmi dobre som sa cítila pri čítaní jej mailov. Bolo mi jej ľúto, že som nemohla odpovedať a ak som si uvedomila, že starkej nadšenie upadáva po každom dni, čo som neodpísala. Po prázdninách som rýchlo dávala veci do poriadku. Teta Jožka je neveriaca a tak si myslela, že to je príčina, prečo jej neodpisujem. Ale to vôbec nie je pravda. Poznám jej vnuka a ten je skvelý. A ako hovoríme my Slováci, jablko nepadá ďaleko od stromu. Aj teta Jožka je skvelá. A vôbec nie je stará, to iba podľa názvu. Pri takýchto ľuďoch mi je ľúto, že nepoužívame to nemecké - veľká mama. Teta Jožka je naozaj veľká. Spokojne si v dôchodkovom veku zabezpečiť internet a preháňať sa po ňom, učiť sa niečo nové, veď nikdy neviete, kedy sa vám to zíde.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Obdivujem ľudí ako je Leova starká. Veľkých vo svojom životnom prežívaní a spoznávaní nových skutočností. Takýchto ľudí by mali dať v každej škole na čestné miesto. Keď si predstavím mojich znudených siedmakov s otázkami: "A to na čo? To budem potrebovať? Ak to nebudete skúšať, tak sa to nenaučím...", som ochotná otvoriť múzeum vzácnych ľudí. Leova starká by tam určite bola na čestnom mieste.

sestra Hermana

sestra Hermana

Bloger 
  • Počet článkov:  258
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som rehoľná sestra. Píšem o všetkom, čo mi "brnkne" do nosa. Píšem poéziu a teším sa zo stretnutia s ľuďmi. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaZamysleniaSpiritualitaškola a zážitky z nejRozprávkovoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu