reklama

Čriepky z prázdnin

Prešli dva mesiace školských prádznin, ktoré boli určené na oddych. Skúsim sa s vami podeliť, čo všetko ma počas týchto mesiacov oslovilo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Netere a synovec - o jednej z nich som písala na blogu - o Dode. Ostatní prekvapili - pozitívne. Sú to mladí ľudia, ktorí sa začínajú správať zodpovednejšie, zrelšie a zároveň ostali deťmi. Najstaršia je Bc. a nie je namyslená, len rovnako pojašená a krásna vo svojej podstate. Ostatní vo svojom pubertálnom veku bodujú každým slovom.

Smrť - bola to smrť 16 ročného Kamila, ktorá prekvapila všetkých a vniesla veľa otázok do tisícok životov. Jeho smrť ostala bolestnou skúsenosťou týchto prázdnin, ale ostala krásnym mementom - aj mladý človek môže byť krásny a nenápadný. Jeho život oslovil takú veľkú skupinu mladých ľudí až to prekvapilo. Zároveň ukázala ako dospelý cez niekoľko štátov dokážu spolupracovať. Jeho pohreb bol najkrajšou udalosťou prázdnin.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Lietajúci Cyprián - oslovil ma. Nielen pre dve lokality, kde sa natáčalo - Červený Kláštor a Ludrová, pre ktoré mám špeciálne miesto v srdci. Bol to príbeh o mne. O rehoľníkovi, ktorý bojoval sám so sebou. Tento boj je v každom z nás. Ten film bol o každom jednom človeku. Vďaka, Marianna, za odvahu natočiť takýto film.

Karol - starý kamarát, ktorý sa ozve raz za rok a ...potom sa najbližšie tri hodiny nedostanem k slovu :-) (Prepáč, ale je to tak.) Zasmejeme sa, preberieme vážne témy, potom mi dá nejakú robotu a teším sa ako sa stretneme až o niekoľko mesiacov. Pre množstvo roboty, ktorou ma zavalí. Občas sa zasmejem, že by som ho dobehla iba keby mi išiel oproti.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Včely - vždy ma fascinujú. Prácou, vytrvalosťou, stálosťou, čistotou, súdržnosťou. Tento rok ma prekvapili informáciou, ktorú o nich vydal nejakú vedec. Keby včely neexistovali, do štyroch rokov by vymrelo ľudstvo. Mám rada včely, ale medom osladená káva chutí najlepšie.

Boh - píšem na poslednom mieste, ale aj tak je stále na prvom. Je prekvapivý a tak blízky ľudskému srdcu, že vždy prekvapí. Tieto prázdniny prekvapil cez množstvo ľudí. Dominička, ktorá trpí. Zuzka, ktorá je super mamina. Lucka, ktorá kúpi len tak rožky. Jožko, ktorý zdvihne telefón a pomôže cez veľvyslanectvo. Noemi, ktorá pomôže a vypočuje. Miško, ktorý vie podarovať knihu. Mama a otec, ktorí starnú, ale ich duch je stále mladý a stále viac dokonalejší. Súrodenci, ktorí sú z roka na rok ľuďmi veľkého srdca.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďakujem za prázdniny.

sestra Hermana

sestra Hermana

Bloger 
  • Počet článkov:  258
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som rehoľná sestra. Píšem o všetkom, čo mi "brnkne" do nosa. Píšem poéziu a teším sa zo stretnutia s ľuďmi. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaZamysleniaSpiritualitaškola a zážitky z nejRozprávkovoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu