reklama

Zrniečka

Už dávno som nič nenapísala. Teraz sa toho nazbieralo trochu viac. Tak nasypem len zrniečka piesku na cestu životom. Kto chce, nech sa zastaví.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Odpis v triede. Rozprávam o tom, čo sú básnické prostriedky. Mám rada metafory, tak sa snažím hrať so slovami a slovíčkami. Tomáš sa začne rozprávať s Luckou a moje výpovede ich teda vôbc nezaujímajú. Upozorním Tomáša: "Tomáš, chcem pomôcť všetkým deťom, aby pochopili. Dovoľ mi to". Ozve sa Šimon: "Sestrička je ako Unicef - pomáha všetým deťom".

Na programe Hviezdoslav. Košické deti nechápu oravský dialekt, tak sa snažím prekladať. Medzi iným spomeniem, že Hviezdoslav ovládal angličtinu, nemčinu, maďarčinu, poľštinu a ruštinu. Z týchto jazykov aj prekladal. Zrazu niekto v triede zahvízdal: "Ten sa ale nasedel za počítačom!"

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Malý Tomáš zalepil slnečnicové semienko do svojho zošita. Zrazu sa zatváril smutne. Pozrel na mňa a povedal: "Ale teraz už nevyrastie, vieš?"

Duchovná obnova pre sestry. Zrazu zazvoní mobil. Staršia sestrička očervenie a snaži sa mobil vypnúť. Keď jej to nejde, hodí mobil za seba. Spolusestra sa ho snaží vypnúť a kňaz od ambónu: "Červeným, sestrička. Viete, keď vás chce Pán Boh nejako zosmiešiť, urobí to, keď to najmenej čakáte."

Kývame si s kamarátkou. Ja v autobuse, ona v električke. Každá ide inou stranou. Ľudia sa začínajú usmievať. Veľa z nich si myslí, že kývame práve im.

Kamarát kňaz má meniny. Celý deň na neho myslím, večer napíšem sms. Odpoveď mi príde v noci. "Ďakujem, nie som tu, som inde. Pošlem ti fotku."

sestra Hermana

sestra Hermana

Bloger 
  • Počet článkov:  258
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som rehoľná sestra. Píšem o všetkom, čo mi "brnkne" do nosa. Píšem poéziu a teším sa zo stretnutia s ľuďmi. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaZamysleniaSpiritualitaškola a zážitky z nejRozprávkovoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu