reklama

Ako sme robili adventný veniec

Zadventnieva sa. Prvá adventná nedeľa sa blížila míľovými krokmi a v závale povinností som si ani nestihla všimnúť, že nemám na izbe adventný veniec.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu

Adventný veniec nie je len symbol. Je to aj spoločenstvo, spoločné očakávanie, radosť. A keď som chcela toto mať, tak som sa musela o to aj nejak pričiniť.Celá zúfalá som pozerala knižku, kde boli kadejaké adventné vence. Na jeden som nemala materiál, na iný skúsenosti. Zrazu som zbadala jednoduchú kresbu a prišiel nápad. Adventný veniec zo skla! To bude bomba!Sklo a diamant som objavila rýchlo. Horšie to bolo s polystyrénom, do ktorého som to chcela zasadiť. Ale aj ten sa našiel. Sklo samé o sebe bolo prázdne a tak som ho ozdobila sklenenými korálkami. Miesto sviečok čajové kahance a adventný veniec bol hotový.Vôbec mi nevadia porezané ruky od skla, zahoja sa. Mám radosť zo spoločenstva, zo smiechu, z kľačania na dlážke, keď sme rezali polystyrén. Mám radosť z radosti iných. Denný Zdravas v advente je pre rodiacu sa radosť, ktorá má vytrysknúť na Vianoce.

sestra Hermana

sestra Hermana

Bloger 
  • Počet článkov:  258
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som rehoľná sestra. Píšem o všetkom, čo mi "brnkne" do nosa. Píšem poéziu a teším sa zo stretnutia s ľuďmi. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaZamysleniaSpiritualitaškola a zážitky z nejRozprávkovoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu