reklama

Dnes sa cítim urazená...

Kamarát vydal knihu. Čítala som ju celú ešte skôr ako išla do tlače. Vždy to tak robievame. Mám ju vo word-e a čítam si, čo nové napísal a čo pozmenil. Keď dal knihe názov, cítila som sa urazená.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Naštval ma. Len tak vnútorne. "Pojedači Boha"! Čo už je toto za názov! Ani po slovensky to neznie, aj to provokuje, aj.... A zrazu som si uvedomila. Urazilo ma to, lebo to bolo o mne, o mojom prežívaní tej každodennosti, ktorú si v rehoľnom živote ani veľmi neuvedomujem - o chodení k prijímaniu.

Zrazu mi ten názov znel ako z Denníčka sestry Faustíny - Najviac ma bolí, keď si ani nevážia, že môžu chodiť na prijímanie a berú to ako samozrejmosť.

Dotklo sa ma, že to čo cítim, niekto povedal nahlas. Uvedomenie si živej prítomnosti Krista v kúsku chleba. Taká samozrejmá vec. Ale predsa len nie samozrejmá. Denne robím toľko vecí a mnohé robím bez rozmýšľania! A tak som začala prosiť o milosť. O túžbu v srdci. Nebrať veci samozrejme. Nebrať Krista ako každodenné umývanie zubov. Ale ako potrebu môjho života.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A zrazu mi názov Pojedači Boha nebol cudzí. Ale taký blízky. Bol o mne. A nielen názov, ale každé zamyslenie mi išlo pod kožu. Už nebolo o tých druhých, ale o mne samej, o mojom živote.

Keď sa vám táto knižka dostane do rúk - nezhltnite ju.Berte ju ako širokospektrálne antibiotiká. Ani neviete, kedy, čo zasiahne. Preto je potrebné ju dávkovať opatrne.

Prajem čas milosti....a skoré uzdravenie, priatelia!

sestra Hermana

sestra Hermana

Bloger 
  • Počet článkov:  258
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som rehoľná sestra. Píšem o všetkom, čo mi "brnkne" do nosa. Píšem poéziu a teším sa zo stretnutia s ľuďmi. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaZamysleniaSpiritualitaškola a zážitky z nejRozprávkovoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu