reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
sestra Hermana

sestra Hermana

Bloger 
  • Počet článkov:  258
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som rehoľná sestra. Píšem o všetkom, čo mi "brnkne" do nosa. Píšem poéziu a teším sa zo stretnutia s ľuďmi. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaZamysleniaSpiritualitaškola a zážitky z nejRozprávkovoSúkromnéNezaradené

reklama

Próza

Ticho pre mňa IV.

sestra Hermana

Ticho pre mňa IV.

Nový deň som privítala s radosťou.

  • 16. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Ticho pre mňa III.

sestra Hermana

Ticho pre mňa III.

Ráno ma nevyspanú našiel Števko. Usmieval sa ako človek, ktorý spokojne spal celú noc a ešte sa mu aj niečo pekné snívalo.

  • 14. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 319x
  • 5
Ticho pre mňa II.

sestra Hermana

Ticho pre mňa II.

Je utorok ráno a o chvíľu začne prvá prednáška.

  • 10. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Ticho pre mňa I.

sestra Hermana

Ticho pre mňa I.

Môj šéf je vlastne blázon. Niežeby bol skutočným bláznom, on má len také bláznivé nápady. Keďže je šéfom, je potrebné sa týmto bláznovstvám prispôsobiť a pristúpiť na jeho hru. Všetci sa v redakcii tvárime, že je veľmi múdry a inteligentný (a to aj v skutočnosti je), len občas uletí a to sa snažíme prehliadnuť. Predsa, čo by človek neurobil pre dobré kolegiálne vzťahy so šéfom.

  • 9. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Začiatky malého mnícha

sestra Hermana

Začiatky malého mnícha

V roku 2000 som bola na duchovných cvičeniach. Tam som sa dozvedela o jednej knižke, ktorá sa mi na prvé počutie zapáčila. Od vtedy prešlo už niekoľko rokov a táto knižka ma stále sprevádza.

  • 26. máj 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
reklama
Pán prsteňov verzus Rudé Právo

sestra Hermana

Pán prsteňov verzus Rudé Právo

Čítam knihu, pozriem si film. Viem, nie som už aktuálna. Ale vždy sa poteším, ak nájdem niečo z minulosti. Zvlášť tej literárnej. Tento "klenot" som si nemohla nechať ujsť. A tak ho ponúkam aj vám.

  • 21. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Za múrmi kláštora

sestra Hermana

Za múrmi kláštora

Kráčam cez mesto a zastavujem sa pri obchode s náboženskou literatúrou. Útla kniha, ktorá ma zaujala vo výklade sa mi zdá čudná. Vchádzam do predajne a kupujem si túto zvláštnu knihu, ktorá provokuje svojím názvom. Čo zvláštne by už mohlo byť za múrmi kláštora...???

  • 10. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 52
reklama
SkryťZatvoriť reklamu