reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
sestra Hermana

sestra Hermana

Bloger 
  • Počet článkov:  258
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som rehoľná sestra. Píšem o všetkom, čo mi "brnkne" do nosa. Píšem poéziu a teším sa zo stretnutia s ľuďmi. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaZamysleniaSpiritualitaškola a zážitky z nejRozprávkovoSúkromnéNezaradené

reklama

škola a zážitky z nej

Trest alebo ...?

sestra Hermana

Trest alebo ...?

Každý v živote urobí prešľap. Stáva sa. Niekedy z nerozumnosti, niekedy len preto, že je dobré vyjsť z ulity, inokedy preto, že chce sa človek zviditeľniť. Chybu môže urobiť každý.

  • 12. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 013x
  • 41
Učitelia sú zvláštny druh človeka

sestra Hermana

Učitelia sú zvláštny druh človeka

Ján Amos Komenský a 28. 3. sú dni, ktoré patria k sebe. Pre tohto učenca to bol deň smrti pre nás, učiteľov, je to deň oslavy našej práce.

  • 31. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 049x
  • 11
Deň počatého dieťaťa

sestra Hermana

Deň počatého dieťaťa

Štvrtok večer. Po celom dni sedím nad prípravami do školy a neviem sa vymotať. Chcela by som povedať aj to, aj toto. Zrazu blesk z jasného neba - biela stužka. Začínam tušiť o čom budeme hovoriť.

  • 30. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 804x
  • 11
Mám ťa rád

sestra Hermana

Mám ťa rád

Martin je siedmak. Celkom obyčajný chalan, z obyčajného mesta, z obyčajnej rodiny. Celkom taký, akých stretávate ráno, keď idete do práce a celkom taký, akých stretávate pri prechádzke mestom. Jeden z mnohých.

  • 13. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 7 627x
  • 13
Hrala som na apačských husliach

sestra Hermana

Hrala som na apačských husliach

Tento víkend som mala možnosť spoznať úžasných ľudí. Niežeby som túto príležitosť nemala každý deň, ale teraz to bolo čosi výnimočné.

  • 12. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 835x
  • 6
reklama
Myšlienky o výchove

sestra Hermana

Myšlienky o výchove

Našla som niekoľko krásnych myšlienok o výchove. Je to taká malá príručka pre učiteľov a pre rodičov.

  • 19. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 990x
  • 14
Keď na hodinách oddychujem

sestra Hermana

Keď na hodinách oddychujem

Piatok ráno. Pri raňajkách si stále opakujem, že sa mi nechce ísť do školy. Veď je už piatok... Ani chrípka tu nezúri. S nechuťou po celom týždni vstávam od stola.

  • 9. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 301x
  • 9
Vyrastajú mi pod rukami

sestra Hermana

Vyrastajú mi pod rukami

Keď som začala učiť na jednej škole, dostala som širokú paletu tried. Od prvákov až po deviatakov. V niektorých triedach to bol boj o prežitie, v iných prechádzka  v sade. Úplne výnimočne sme sa spriatelili s triedou štvrtákov.

  • 12. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 744x
  • 4
Všetko je vec motivácie...

sestra Hermana

Všetko je vec motivácie...

Sedíme so žiakmi na vyučovaní. Cirkevné dejiny nie sú môj obor a je mi ťažké pre túto tému nadchnúť aj mojich žiakov.

  • 4. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 746x
  • 7
Prvákom nezávidím

sestra Hermana

Prvákom nezávidím

V tretej lavici sedí Dominik. Veľmi rýchlo sme našli spoločnú reč. Občas príde ku mne a porozpráva, čo všetko ho trápi. A ja viem, že dôležité je to, aby som ho vypočula.

  • 28. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 176x
  • 18
reklama
SkryťZatvoriť reklamu