reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
sestra Hermana

sestra Hermana

Bloger 
  • Počet článkov:  258
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som rehoľná sestra. Píšem o všetkom, čo mi "brnkne" do nosa. Píšem poéziu a teším sa zo stretnutia s ľuďmi. Zoznam autorových rubrík:  PoéziaPrózaZamysleniaSpiritualitaškola a zážitky z nejRozprávkovoSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Oslavujú narodeniny...

sestra Hermana

Oslavujú narodeniny...

Vždy sa teším na prelom októbra a novembra. Veľa ľudí v mojej blízkosti oslavuje svoje narodeniny.

  • 30. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Granátové jablká

sestra Hermana

Granátové jablká

Idem cez mesto. Musím ešte niečo vybaviť. Opakujem si, čo všetko mám urobiť – prefotiť papiere, pošta, škola, nákup.

  • 24. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Po prežitom dni...

sestra Hermana

Po prežitom dni...

Deň ako každý. Únavny, plný stretnutí. Neklasická sobota.

  • 2. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Ocko

sestra Hermana

Ocko

Vždy sa mi páči, že človek je tvor, ktorý dokáže prekvapiť. Už môžete niekoho veľmi dlho poznať a stále vás niečím udivuje. Viete, že život v blízkosti tohto človeka nikdy nebude nudný.

  • 26. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 275x
  • 6
Ach jaj...

sestra Hermana

Ach jaj...

Spomienky sú ako lístočky v klobúku kúzelníka. Nikdy nikto nevie, čo práve vybehne.

  • 22. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
reklama
Prázdniny

sestra Hermana

Prázdniny

Voľné dni sa už pomaly končia. Po všetkých zážitkoch sa dajú niektoré opísať a prehodnotiť.

  • 17. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 190x
  • 3
Dojesť, dospať, domodliť

sestra Hermana

Dojesť, dospať, domodliť

Takéto heslo hovoríme sestrám, keď idú na duchovné obnovy alebo na duchovné cvičenia. Je to taká humorná veta, ktorá v sebe ukrýva veľký kus pravdy.

  • 3. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 6
Stal sa zo mňa polyglot

sestra Hermana

Stal sa zo mňa polyglot

Polyglot je človek, ktorý ovláda veľké množstvo jazykov.

  • 22. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 25
Ježkov nos!

sestra Hermana

Ježkov nos!

Ľudia, ktorí ma poznajú, vedia, že často používam ako slová vyjadrujúce údiv slovné spojenie: Ježkov nos!

  • 16. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 12
Snažím sa...

sestra Hermana

Snažím sa...

V škole mi išla slovenčina na trojku, ale naučila som sa písať články. Do devätnástich rokov som nevedela variť, ale v dvadsaťdeviatke som sa stala hlavnou kuchárkou.

  • 9. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
reklama
Obdivujem ťa!

sestra Hermana

Obdivujem ťa!

Jednoducho trpím na teba. Si moja neter, moja najstaršia neter. Ako si rástla, ťahala si ma z puberty do dospelosti. A takto sme rástli spoločne.

  • 20. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 1
Hrozí krízový stav

sestra Hermana

Hrozí krízový stav

Dedinka, v ktorej momentálne žijem, nie je ničím zvláštna. Možno len tým, že je veľmi vzdialená od mesta a veľa tu sneží.

  • 17. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 7
Narodil sa článkotepec

sestra Hermana

Narodil sa článkotepec

Dnes je to presne deväť mesiacov od môjho prvého článku na blogu. Dnes si môžem povedať, po deviatich mesiacoch prenatálneho blogerského obdobia, že som sa narodila.

  • 8. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 22
Obed pre ministra

sestra Hermana

Obed pre ministra

Je piatok. Po dobrom obede sa ešte upratuje kuchyňa. Zrazu telefonát. V sobotu príde na obed minister vnútra a ešte 5 ľudí.

  • 5. dec 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 42
Ako sme robili adventný veniec

sestra Hermana

Ako sme robili adventný veniec

Zadventnieva sa. Prvá adventná nedeľa sa blížila míľovými krokmi a v závale povinností som si ani nestihla všimnúť, že nemám na izbe adventný veniec.

  • 28. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
Kaplnková literatúra

sestra Hermana

Kaplnková literatúra

Keď si spomeniem na román Meno ruže od Umberta Eca, vždy mám v predstave perfektne vybavenú kláštornú knižnicu. Aby takáto knižnica vznikla je potrebný záujem.

  • 24. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Cestovanie

sestra Hermana

Cestovanie

Ráno idem z malého provinčného mestečka do iného provinčného mesta. Vzdialenosť ani nie 100 kilometrov, ale aj tak musím prestupovať.

  • 22. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 18
Ako som zachraňovala svet

sestra Hermana

Ako som zachraňovala svet

Deň prechádzal pokojne. Bola som spokojná s prácou, ktorú som mala urobiť aj s kolektívom, v ktorom pracujem. Všetko jednoducho vychádzalo na jednotku.

  • 3. nov 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
Prepáč mi

sestra Hermana

Prepáč mi

Stretli sme sa po dlhšej dobe. A kedže si rozumieme aj bez slov, veľa sme toho ani nepovedali.

  • 27. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
Zaváranie, konzervovanie a iné

sestra Hermana

Zaváranie, konzervovanie a iné

Nie, nie. Žiadne kulinárske recepty tu písať nebudem. Len sa chcem podeliť o zážitky.

  • 26. okt 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu